Stiri Orange
> > > Orange lanseaza un serviciu de stocare propriu numit Orange Cloud
Adaugat: 22 Aprilie 2013 - 12:48

Orange lanseaza un serviciu de stocare propriu numit Orange Cloud

Favorite
| 1 comentariu |
Rating: | Afisari: 1.5k | | |

Astăzi, 22 aprilie 2013, Orange România oferă un nou motiv abonaților persoane fizice de a continua la Orange, prin lansarea unui nou serviciu numit Orange Cloud. Cu ajutorul acestui nou serviciu îți poți păstra în siguranță și într-un singur loc fișiere, imagini, videoclipuri, melodii precum și contactele tale, acestea putând fi accesate de oriunde prin Orange Cloud, cu ajutorul aplicației dedicată pentru mobil, tabletă sau laptop. 

Cei care pot beneficia de acest serviciu sunt clienții cu abonamentele Cangur, Colibri sau Panteră, aceștia putând solicita activarea acestui serviciu fără a fi necesară plata unor costuri suplimentare, iar în funcție de abonament pot primi până la 10 GB de spațiu de stocare dar și trafic nelimitat în Orange Cloud

orange cloud

Pentru cei care doresc un spațiu mai mare de stocare, pot alege una dintre opțiunile de 10 GB, 50 GB sau 150 GB pentru 1.5 euro, 5 euro și respectiv 15 euro pe luna, care pot fi activate în magazinele Orange, online sau la numărul 408. 

Mai mult decât atât, Orange Cloud permite trimiterea fișierelor video sau fotografiilor către prieteni prin intermediul rețelelor de socializare precum Facebook, Youtube sau Twitter. Utilizatorii își pot organiza arhiva foto sau melodiile după bunul plac accesând cloud.orange.ro. Pe lângă acestea, clienții Orange își vor putea salva atât contactele cât și agenda atunci când au nevoie, pentru a fi siguri că nu își pierd informațiile atunci când își vor reseta telefonul. 

Pentru moment acest serviciu este disponibil doar pentru utilizatorii de dispozitive Android, însă va ajunge și pe dispozitivele iOS în cursul săptămânii acesteia.  

Mai multe detalii despre acest serviciu puteți afla pe www.orange.ro/cloud.


Redactor Stiri & Review

2795
news
comm_Page
Reguli:
1. Nu introduceti anunturi gsm. Pentru anunturi intrati [aici].
2. Citeste inainte sa scrii. Cauta inainte sa scrii. Sunt mari sanse ca la intrebarea ta sa fie deja un raspuns.
3. Nu folositi CAPS LOCK, se considera ca sunteti nepoliticos. Nu sustine in mod deliberat si repetat un anume telefon sau companie.
4. Fara SPAM. Fara scheme piramidale sau de facut bani. Fara reclame comerciale.
5. Nu folositi limbaj obscen, fii politicos si da dovada de bun simt.
6. Exprimarile de ura bazate pe rasa/etnie, sex, orientare sexuala, dizabilitati, si religie sunt strict interzise.

Nume: (obligatoriu)

E-mail: (obligatoriu)
Codul de securitate: (obligatoriu)

Reimprospatare
Mesajul:  (obligatoriu)


1. mihai c.   (9 August 2013 - 14:14)
0

Buna ziua, Cei de la Orange nu sunt deloc flexibili cand e vorba de a ajuta clientul fidel de 15 ani (subsemnatul). La fel am primit si eu un email ca raspuns la cererea mea de compensare. Multe bla bla-uri si de fapt tot tu esti de vina. Am fost sunat de un numar care imi aparea pe telefon ca fiind Orange, acel “domn” mi-a confirmat datele mele zicand ca face un sondaj de opinie. Dupa cateva zile m-am trezit cu contul de webcare hack-uit si cu o factura de 173 de lei. Nu asta ar fi problema, ci ca numarul de telefon de pe care s-a facut tranzactia era deja dat la Orange spre inchidere. Nimeni de la Orange nu s-a sinchisit sa verifice de ce un numar dat spre inchidere tot incearca zilnic sa tranfere credit. Raspunsul celor de la Orange a fost ca sunt foarte multi abonati si nu pot urmarii toate tranzactiile. La intrebarea mea de ce se poate transfera credit prin webcare fara a avea o confirmare pe SMS sau email, cei de la Orange au dat din umeri (adica nu stiu daca au dat din umeri, nu am avut o convorbire video :) ). Am mai intrebat in stanga si in dreapta daca cineva a avut castig de cauza in lupta cu Orange, toti au raspuns: cu Orange si cu bancile nu trebuie sa te pui ca niciodata, nu o sa castigi. Asa ca pe aceasta cale tin sa va comunic ca am incercat sa inchid si celalalt abomament care il am la ei. Raspunsul a fost ca nu se poate, doar dupa 6 luni deoarece am fost de acord. Am fost de acord, dar inainte sa mi se intample cele de mai sus. Am primit acelasi raspuns: NU SE POATE, DVS ATI FOST “DE VINA”. Asa ca romanule, se pare ca suntem bataia de jos a marilor companii care merg pe premiza ca romanul si-a perdut cheful de a se mai lupta [entru drepturile lui si bineinteles ca lumea nu citeste ce scrie mic (cu font de 2 sau 4) in josul paginii contractului. Asta e… Singura cale de a le da peste nas e sa trecem la concurenta, ceea ce o sa si fac. Scuze pentru eventualele greseli gramaticale, dar sunt un pic deceptionat…. Cu stima, Mihai C


Ultimele stiri
Black Friday | Black Friday 2016 eMAG
Azi a inceput oficial campania de reduceri Black Friday la mai multe magazine din Romania. Cei ce doresc ...
Black Friday | Black Friday 2016 UTOK
Producatorul de dispozitive inteligente din Romania, UTOK, a publicat ofertele de Black Friday, iar ...

Black Friday | Black Friday 2016 Quickmobile.ro
La miezul noptii cei de la Quickmobile au publicat primele oferte de Black Friday, iar stocurile pentru ...
Black Friday | Black Friday 2016 CEL.ro
Campania de reduceri oferita de CEL.ro cu ocazia Black Friday 2016 si-a facut debutul aseara, iar retailer-ul ...


Ultimele reviews
Huawei Honor 4X | Review Huawei Honor 4X
Huawei a venit pe piata in luna octombrie a lui 2014. Acesta seamana cu fratele lui mai mic, Honor 4C, ...
Allview Viva i7G | Review Allview Viva i7G
Brasovenii de la Allview au venit pe piata romaneasca cu o tableta accesibila, practica si eleganta. ...

Allview E4 Lite | Review Allview E4 Lite
Brasovenii de la Allview au lansat in luna septembrie a acestui an un dispozitiv care se remarca prin ...
Allview A5 Quad Plus | Review Allview A5 Quad Plus
Allview a lansat in luna iulie a acestui an un dispozitiv accesibil si elegant din punct de vedere al ...